Industriei vânzărilor i-a luat unele curbe pentru a-și ajusta strategiile pentru a se conforma noului mediu digital și, cu o astfel de provocare, vânzătorii de astăzi se află la rândul lor să trebuiască să se adapteze. Înainte de a fi deprinsă vreodată, tehnologia a devenit una dintre cele mai importante ramuri ale comerțului global. Acum, platforma de vânzări Facebook se află în centrul acțiunii și oferă noi șanse pentru afacerile mici și mijlocii.

Vânzarea pe Facebook poate părea, la prima vedere, complicată. Cu toate acestea, un proces strălucit de implementare poate asigura o promovare mai eficientă și poate ajuta la creșterea vânzărilor. Cu câteva trucuri și metode drept ghid, veți vedea cum vânzarea pe Facebook poate fi deosebit de profitabilă.

Cuprins

I. Ce este Facebook și de ce să vinzi pe Facebook

II. Prevenirea fraudei și reținerea clienților

III. Cum să vinzi cu Facebook

IV. Utilizarea tehnologiilor avansate pentru vânzare

V. Strategii de vânzări eficiente și lucruri pe care trebuie să le aveți în minte

VI. Cum să creați conținut de promovare eficient

I. Ce este Facebook și de ce să vinzi pe Facebook

Facebook este una dintre cele mai populare rețele sociale, pe care se înregistrează zilnic peste 2.6 miliarde de utilizatori. Platforma are o potențialul pentru vânzare, astfel încât mulți vânzători să o folosească pentru a atinge potențialii clienți și să le prezinte produsele lor.

Principalul avantaj al vânzării pe Facebook este că poate ajuta la atingerea a mai multor potențiali clienți prin folosirea abilităților sale de creștere virală. Vânzătorii pot face postări cu produsele lor și pot ținti o anumită audiență, care va fi într-un final expusă produselor lor. Din acest motiv, vânzătorii trebuie să fie atenți cât de bine permit publicului să piardă produse.

De asemenea, pe Facebook, vânzătorii au la dispoziție un anumite număr de modalități avansate de vânzare, care oferă clienților opțiuni alese. Acestea ar putea include Facebook Messenger, WhatsApp și postarea direct pe wall-uri ale utilizatorilor, în plus față de un sistem de plăți în siguranță. Platforma oferă, de asemenea, instrumente eficiente pentru analiza vânzărilor și acoperă o mare parte a bazelor de date ale vânzătorilor cu datele clienților.

II. Prevenirea fraudei și reținerea clienților

Furnizarea unui mediu sigur pentru cumpărători este o preocupare ridicată pentru vânzători. Aceasta este una din principalele provocări pe care vânzătorii o întâlnesc în vânzările online și în vânzarea pe Facebook.

Una dintre cele mai bune modalități prin care poate fi prevenita frauda si retinuti clientii prin vânzarea pe facebook este folosirea unor servicii precum Paypal, Stripe sau Amazon Pay pentru a realiza plăți și pentru a asigura tranzacții sigure. Aceste servicii pot ajuta, de asemenea, la îmbunătățirea ratei de vânzare, deoarece cumpărătorii au încredere că tranzacția lor va fi sigură.

Vânzătorii ar trebui să se gândească la implementarea unui program de afiliere. Acest program vă poate ajuta să vă extindeți aria de vânzare, mai ales când există mulți afiliați străini interesați de produsele dvs. Programul de afiliere oferă o modalitate de a retine clienții printr-o ofertă unică prin care partenerii să poată obține câteva puncte de recompensă la fiecare tranzacție finalizată. Acest lucru poate ajuta la creșterea ratei de hostorie a cumpărătorilor și, implicit, volumul vânzărilor.

III. Cum să vinzi cu Facebook

Vânzarea prin Facebook poate fi gândită în multe moduri diferite pentru a obține maximum de eficiență și pentru a asigura vânzări optimizate. Unele dintre principalele metode de vânzare pe platforma Facebook ar fi:

A. Utilizarea vânzării de Facebook : Funcția oferă vânzătorilor oportunitatea de a lista produsele și de a le aduce direct pe timeline-ul profilului pentru a fi împărtășite cu mulți fani care ar putea fi potențiali cumpărători. Această opțiune vă ajută și să urmăriți și să analizați performanța produselor dvs.

B. Publicitatea pe Facebook: Acest lucru vă poate ajuta să îmbunătățiți brand-ul și să promovați produsele oferite prin intermediul anunțurilor postate pe Facebook.Și, în plus, puteți filtra opțiunile de targetare pentru a vă concentra pe vizibilitatea publicăilor dvs.