Știți care sunt cele mai bune povești de marketing și publicitate online pe care le-ați văzut? Există o mulțime de moduri în care companiile își promovează produsele și serviciile și, în funcție de planul de marketing și obiectivul lor, aceștia ar putea folosi mai multe canale și platforme de marketing online, cum ar fi site-urile web, rețelele de socializare, magazinele virtuale și campaniile publicitare. Este foarte interesant să vezi cum ei sunt capabili să folosească această tehnologie în modul cel mai bun și să-și atingă obiectivele de marketing.
Cu toate acestea, există câteva povești care se stau deosebit de mult și care oferă unele dintre cele mai bune exemple de marketing și publicitate online. Aceste exemple arată cât de departe poate merge o companie atunci când utilizează tehnologia digitală pentru a-și promova produsele și serviciile și arată cât de creative pot fi atunci când se gândesc la campanii publicitare. Iată care sunt cele mai bune povești de marketing și publicitate online, alături de care vă puteți inspira.
- Coca-Cola Open Happiness
Coca-Cola şi-a lansat campania “Open Happiness” încă din 2009. Aceasta campanie se concentrează în jurul ideii de a-ţi deschide inima tuturor şi a te bucura de lucrurile mici din viaţa ta. Acest lucru a fost făcut prin crearea de produse, reclame și campanii online interactive care au făcut ca ideea campaniei să se răspândească.
Campania nu numai că s-a împrăștiat prin toată lumea, dar a reușit să aducă visele la viață ale fanilor noștri și să încurajeze participarea la activități divertismentale online. Acesta a fost o strategie de marketing bine gândită și superb efectuată care a ajutat Coca-Cola să aibă o influență pozitivă asupra a milioane de oameni și să revigoreze imaginea companiei.
- Nike: “Just Do It”
Tag-ul “Just Do It” al lui Nike a devenit unul dintre cele mai cunoscute tag-uri din lume și a ajutat mult în popularizarea mărcii Nike. Campania „Just Do It” a fost creată pentru a promova mărcile de încălțăminte și accesorii Nike, afirmând că mai mult decât produsele, compania se concentrează pe motivarea persoanelor să ia acțiuni să își urmeze pasiunile și visele indiferent de granițele care pot veni în cale.
Campania a fost creată în 1988 și a fost îmbunătățită prin investiții constante în procesul de marketing. Strategia de marketing a incluat reclame la televizor, postere, reclame în reviste, campanii multimedia și promovarea evenimentelor. Acest lucru a devenit modelul pentru campanii publicitare de succes, mostenit de alte marci pentru produsele lor.
- Dove’s Real Beauty Campaign
Campania “Real Beauty” realizată de Dove a fost una dintre cele mai populare campanii publicitare online. Acest lucru se datorează în mare parte faptului că mesajul a invitat femeile să se iubească mai mult pe ele însele și să înceteze să se compare cu standardele schimbătoare ale societății.
Această campanie a început în 2004, când Dove a lansat primele sale filme realizate în trei părți care să prezinte fotografii reale ale femeilor care nu corespund în mod necesar idealului feminin preconceput. Acestea s-au bucurat de un mare succes și au dus la lansarea de noi trei filme în 2008 și 2010 care au devenit la rândul lor foarte populare.
Campania a fost foarte încurajatoare și a promovat mesajul că toate femeile sunt frumoase în felul lor. Aceasta a avut un impact pozitiv asupra mărcii Dove și a avut de asemenea un impact puternic asupra multor femei care s-au simțit mai încurajate să-și urmeze pasiunea.
- “Lost Dog”, Peta
Peta, cunoscut și sub numele de People for Ethical Treatment of Animals, au câteva dintre cele mai bune exemple de campanii publicitare online. Unul dintre cele mai interesante și strălucite exemple este “Lost Dog”, o campanie dedicată promovării adopțiilor de câini de la adăposturi.
Campania a început la începutul lui 2013 și a prezentat o demonstrație interactivă online în care un câine representat de un personaj linuşit al unei fetițe aflate în căutarea caselor noastre s-a împrăștiat fără niciun stăpân. Acest lucru a atras mult interes și a condus la crearea a mai multor elemente interactive în care vor fi trimise prin intermediul rețelelor sociale și a mesajelor.
În scurt timp, această campanie a avut un succes imens și a condus la creșterea considerabilă a numărului de adopții de câini și pisici de la adăposturi. Acest lucru a demonstrat că o campanie publicitară strălucită ar putea schimba mentalitatea și comportamentul oamenilor.