Vizibilitatea digitală și obținerea de informații despre clienți este mai importantă ca niciodată în epoca de prezent. Platformele de social media sunt uneltele cheie pentru a promova în mod eficient, direct și convingător produsele sau serviciile, dar ce se întâmplă când nu puteți folosi Reseaua sociala? Trebuie să renunți la ideea de a avea propriul dvs. business? Ei bine nu! Există o serie de modalități de a construi afacerea dvs. fără a face apel la tool-urile și platformele de social media, și de a vă crea o bază solidă de clienți.
Vizibilitatea pe web poate fi extrem de importantă pentru orice afacere și, în zilele noastre, de cele mai multe ori se face uz de platformele și metodele de promovare de pe rețelele de socializare. Cu toate acestea, nu este întotdeauna ușor să folosiți aceste canale, chiar dacă, în cele din urmă, ar fi cea mai bună modalitate de a vă face afacerea să fie cunoscută. Acesta este motivul pentru care merită să știi cum să construiești o afacere fără social media.
Ce este Social Media și de ce ar fi important pentru o afacere?
Social Media reprezinta acele platforme și aplicații online care permit utilizatorilor să interacționeze între ei, să împărtășească conținut, și să se conecteze cu alte persoane/persoană pentru diferite scopuri. Printre aceste platforme se numără Facebook, Twitter, Instagram, Snapchat, YouTube, Reddit și chiar mai multe.
Social Media este extrem de importantă pentru businessuri, deoarece faces unele căi ușoare și eficace pentru a se conecta cu recolte și convinge clientela, precum și pentru a face ca o afacere să fie cunoscută. Social Media poate fi folosit pentru a construi relații de calitate cu clienții și pentru a menține clienții fideli.
De ce este necesar să știți cum să construiți o afacere fără utilizarea rețelelor de socializare?
Deși există multe avantaje la utilizarea social media pentru business, în anumite circumstanțe ar putea exista limitări în ceea ce privește folosirea acestor platforme, cum ar fi, de exemplu, costurile de utilizare a platformelor sau simple limitari tehnologice.
De asemenea, trebuie luate în considerare costurile și eforturile implicate în crearea de conținut, monitorizarea și răspunsul la comentarii și întrebări. Acestea pot fi destul de costisitoare, în special pentru afaceri mici sau noi. În acest caz, ar trebui să știți cum să construiți o afacere fără a face apel la platformele de social media.
Cum să construiești o afacere fără Social Media?
În continuuare, vom expune câteva sfaturi importante cu privire la modalitățile de construire a unei afaceri fără social media.
- Contruiește și experimentează ținta ta
Contruirea unei strategii de marketing succesive începe prin identificarea și construirea propriei tale ținte – o listă de persoane potențial interesate de businessul tău și de produsele sau serviciile pe care le oferi. În acest sens, va fi necesar să faci cercetări îndelungi despre această țintă, pentru a înțelege mai bine nevoile și preferințele acestora, precum și pentru a experimenta diverse metode pentru a ajunge la ei și a-i convinge.
- Publicitatea clasică joacă un rol important
Publicitatea din ziare și reviste, platformele de radio și televiziune și chiar campaniile directe de postare, promoții și vânzări prin corespondență pot fi destul de eficiente și eficace în construirea unei afaceri, în special dacă acestea se adresează publicului țintă corect.
- Utilizați modalități creative de a răspândi cuvântul
Atunci când vine vorba de vânzarea produselor/serviciilor pe care le oferiți, veți dori să observați modalități creative de a vă promova produsele și serviciile. Acest lucru ar putea include, de exemplu, organizarea unor evenimente speciale, scrierea de scrisori de prezentare pentru potențiali clienți, sau chiar utilizarea rețelelor de influenceri pentru a promova produsele.
- Utilizează schimbul de link-uri
Schimbul de link-uri ajută, de asemenea, la creșterea vizibilității online a unui business. Scopul acestei practici este acela de a obține cât mai multe legături către site-web- ul tău și alte pagini de conținut de pe site, care oferă informații detaliate despre produsele și serviciile pe care le oferiți. Cel mai convenabil mod de a obține link-uri către site-ul dvs. este fie să le obțineți în mod organic, fie să plătiți pentru ele.