Vânzarea produselor digitale și a descărcărilor online ar putea fi cea mai bună modalitate de a câștiga bani în lumea afacerilor din zilele noastre. Dacă nu ați vândut niciodată produse sau descărcări digitale la scară largă, este posibil să vă simțiți puțin pierduți. Iată câteva sfaturi care vă vor ajuta să deschideți magazinul dvs. digital și să începeți să vânați vânzările.

  1. Elaborați un plan
    Înainte de a vă apuca să faceți ceva, asigurați-vă că aveți un plan solid pentru a merge. Ați putea începe prin a citi toată documentația asociată platformei de e-commerce pe care o folosiți. Gândiți-vă la produsele pe care doriți să le vindeți și întocmiți un panou de funcții care vor trebui să se alinieze planului dvs. de vânzări.

  2. Alegeți o platformă
    Există multe platforme de e-commerce cu care puteți lucra pentru vânzările dvs. Digitale și descărcări de produse. Unele exemple includ:

  • Shopify
  • WooCommerce
  • Magento
  • BigCommerce

Fiecare platforma are diferite setari si functionalitati. Examinati-le cu atentie si alege-ti platforma in functie de produsele pe care le comercializati si de produsele care rezolva nevoile dvs. de vânzare. Alegeti una care se potriveste cel mai bine si pe care puteti invata sa o utilizati repede.

  1. Creați o listă de produse digitale
    Există o mulțime de produse digitale pe care le puteți vâna. Lista dvs. poate include, dar nu se limitează la ebooks, audiobook-uri, programe de calculator, software, muzică, imagini, interviuri video și clipuri video. Fiecare dintre aceste produse poate fi organizat în categorii și subcategorii, ceea ce vă va ajuta să organizați și să gestionați mai bine lista dvs. de produse.

  2. Prețuiți produsele
    Este important să prețuiți produsele pe care le vindeți și să priviți la prețurile competitorilor. De asemenea, este important să stabiliți standarde și reguli pentru oferirea reducerilor și, dacă este cazul, să creați programe de referință sau loialitate pentru clienții dvs. Este ușor să subestimați prețurile unor produse și să creați bule de prețuri. Acest lucru este valabil mai ales dacă vindeți produse digitale, prin urmare, trebuie să fiți conștienți de acest lucru și să acordați atenție prețurilor și planurilor.

  3. Optimizați site-urile pentru SEO
    SEO (Search Engine Optimization/optimizare pentru motorul de căutare) este absolut esențial pentru a atrage trafic pe site-ul dvs. și, în cele din urmă, pentru a obține vânzări. Utilizați cuvintele cheie potrivite și optimizați magazinul și produsele pe care le vindeți pentru a obține cele mai bune rezultate. Creați conținut de calitate la site-ul dvs. pentru a vă ajuta SEO. Acest lucru ar putea fi o metodă bună de a aduce potențiali clienți la magazinul dvs. online.

  4. Construiți o aplicație web
    Puteți construi un magazin cu un plan de afaceri tradițional, dar opțiunea cea mai populată și eficientă pentru o vânzare electronică este o aplicație web. Oricare dintre platformele mai sus menționate vă oferă varianta API a platformei și integrațiile necesare pentru a realiza vânzări în magazinul dvs.

  5. Creați detalii și conținut pentru produse
    Această reticență este foarte importantă, deoarece poate ajuta clientul să ia o decizie în favoarea produselor dvs. Pagina produsului vostru trebuie să fie atractivă și să includă informații bune despre produs ca: descrierea, caracteristicile, informații despre tehnologia utilizată, imagini reale și clipuri video și, de asemenea, să cuprindă o listă de prețuri și opțiuni de transportare.

  6. Promovează produsele digitale pe diverse platforme
    Promovarea produselor online vă va ajuta să atrageți mai mulți oameni și să vindeți mai bine produsele. Există o mulțime de modalități de a face acest lucru. Iată câteva exemple:

  • Utilizați un program de afiliere pentru a aduce potențiali clienți în magazinul dvs.
  • Utilizați aplicații de social media pentru a crea conținut viral și pentru a vă promova produsele
  • Faceți publicitate cu ajutorul motorului de căutare sau rețele de conținut pentru a ținti audiența dvs. către produsele dvs.
  • Faceți un plan de e-mail marketing și trimiteți reduceri și promoții clienților dvs.
  • Oferiți puncte bonus și reduceri fidelității clienților-Fan.