Google Ads este unul dintre cele mai puternice instrumente de publicitate care există astăzi, dar chiar și unele dintre cele mai eficiente campanii pot să nu ajungă la conversie. Dacă ați alocat timp, bani și efort pentru a optimiza un anumit flux de încasări, atunci ar putea fi frustrant să vedeți că Google Ads nu vă aduce nici un rezultat.
Din fericire, există anumite modalități prin care puteți găsi sursa insuccesului și poate fi schimbată pentru a oferi beneficii bune în sfârșit.
Indiferent de ceea ce presupune conversia, de la abonări la cererea unui informații până la finalizarea punerii unei comenzi, există cinci motive principale prin care Google Ads ar putea să nu efectueze converșiile și cum puteți schimba lucrurile.
1 Fuziunea greșită a canalului de cumpărare
Fuziunea corectă a canalului de cumpărare este esențială pentru creșterea ratelor de conversie. Campaniile Google Ads vin cu o fuziune a canalului de cumpărare predefinită și trebuie să vă asigurați că aceasta este setată pentru a corespunde fluxului dvs. de cumpărare.
Aici observeți cum puteți utiliza configurarea canalului de cumpărare pentru a vă da seama unde s-a întrerupt conversia.
• Verificare
• Achat
• Rezumatul conversiei
• Cumpărare
Chiar și făcând modificări minore la setările canalului de cumpărare, acestea vor transmite informații importante pe subconștientul utilizatorului și vor sprijini în mod direct în vederea îmbunătățirii ratelor de conversie.
Vizitați Instrumentul de raportare al Google Ads pentru a vedea care este primul și ultimul pas al fiecărui flux de cumpărare. Utilizați acest raport pentru a face modificări rapide și eficiente care vă vor ajuta să vedeți c12 conversion where vorbiți despre o îmbunătățire.
2 Prea puțină strategie
Alteori, cauzele unor campanii Google Ads nereușite pot fi că au fost create fără nici o strategie. Dacă ați încercat să porniți campania fără să vă extindeți conturile și cerințele, aceasta s-ar putea reflecta în ceea ce se întâmplă cu ratele de conversie.
Pentru a obține cele mai bune rezultate, ar trebui să utilizați cercetarea pentru a vă ajuta să creați o strategie de publicitate robustă și conectată la afacerea dvs.
Acest pas vă va ajuta să înțelegeți mai bine consumatorii dvs. și publicul dvs. țintă și să adaptați mesajul pentru a fi relevant și fără efort. Acest lucru va face ca campania dvs. să aibă mai multă putere și să contribuie în eforturile dvs. de a îmbunătății ratele de conversie.
• Adresați-vă publicului convenabil
• Utilizați cuvinte-cheie relevante
• Asigurați-vă că mesajul este bogat și convingător
• Trimiteți o ofertă care să răspundă nevoilor și dorintelor publicului
3 Asigurarea că utilizatorii ajung unde trebuie
O altă cauză a insucceselor campaniilor Google Ads poate fi că utilizatorii nu sunt trimiși la locația potrivită după ce fac clic. Uneori, există pagini cu erori sau utilizatorii sunt trimiși pe aceeași pagină, chiar dacă au făcut clic prin mai multe campanii.
Assigurați-vă că expedierea clicurilor se face atât către destinația urmărită, cât și către un URL corect. De asemenea, asigurați-vă că link-urile sunt testate corespunzător și că toate sursele dvs. de trafic direcționează corect utilizatorii.
Conectați Google Ads la Google Analytics și verificați urmărirea URL-urilor pentru a vedea dacă sunt scurgeri în legătură cu sursele dvs. de trafic. Utilizați această informație pentru a vă asigura că destinațiile sunt configurează corect și că evitați confuzia și pagini greșite.
4 Limbajul și afișarea conexiunilor
Uneori, campaniile de anunțuri pe care le folosiți să înregistrați conversii pot avea in conexiune între limbajul anunțului și pagina.
Asigurați-vă că pagina și anunțul se potrivesc. Limbajul mesajului de pe pagina de destinație ar trebui să fie în concordanță cu cel din anunțul dvs. În plus, aplicați aceleași culori, modele și elemente grafice ale anunțurilor dvs. pe pagini.
Această conectare dintre pagină și anunț ar trebui să ofere utilizatorului conexiunea pe care tocmai au făcut-o atunci când au văzut anunțul și apoi au făcut clic pe el.