Facebook este unul dintre cei mai mari și populari furnizori de rețea socială din lume. Lumea se poate conecta rapid și ușor pe Facebook, iar nu este surprinzător să vedeți mai multe echipe sportive înscrise pe acest rețea socială. Echipele de fotbal au cele mai mari numere de urmăritori, deoarece sunt cele mai populare din lume și cluburile au început să folosească platformele sociale pentru a răspândi cuvântul la publicul lor. Următorul articol va prezenta topul celor mai urmărite echipe naționale pe Facebook.
Topul celor mai urmărite echipe naționale pe Facebook
- Brazilia
- Anglia
- Franța
- Mexic
- Argentina
- Statele Unite
- Germania
- Spania
- Italia
- Brazilia
Brazilia
Brazilia se numără printre primele țări din lume în ceea ce privește numărul de urmăritori pe Facebook. Cu o populație mai mare decât oricare alt stat, este natural să vedem că echipa de fotbal braziliană nu face excepție. Echipa națională de fotbal a Braziliei are peste 84 milioane de urmăritori pe Facebook, facând ca echipa lor să fie principalul brand al țării. Interacțiunile afișate pe contul lor de Facebook sunt în mod constant în creștere, astfel încât se poate recunoaște că numărul de persoane interesate de sportul nativ. De asemenea, antrenorii și cei mai talentați fotbaliști ai Braziliei participă regulat la postările lor pe Facebook, care adaugă și mai multă interacțiune și diversitate.
Anglia
Cu o popularitate iţi în creştere, echipa naţionala de fotbal a Angliei ocupă al doilea loc în topul celor mai bine urmărite branduri sportive pe Facebook. Începând cu sezonul 2017/18, șase dintre cele mai mai populare ligi din Europa – cum ar fi Premier League, Liga Campioanelor și Cupa Carling – s-au unit într-o mișcare comercială numită „Football for All”. Aceasta are ca scop construirea și susținerea uneia dintre cele mai mari baze de fani ai unei echipe naționale de fotbal. În acest moment, aproximativ 76 milioane de persoane urmăresc pe Facebook echipa naţionala a Angliei.
Franța
Pe al treilea loc în topul celor mai urmărite echipe naționale se află echipa Franței, care are în prezent peste 72 milioane de urmăritori pe Facebook. După ce a câștigat Cupa Mondială pentru a doua oară în 2018, echipa franceză de fotbal a atras numeroase atenții și populație. În plus, liga franceză Ligue 1 este una dintre cele mai bune competiții de fotbal din lume, neoficial numită „Liga 1”. Echipa națională de fotbal are întotdeauna prezența atunci când postează ceva nou pe pagina sa de Facebook, postările marcând numerose recorduri în ceea ce privește numărul de acțiuni și interacțiuni.
Mexic
Mexicul a devenit una dintre principalele țări care organizează competiții internaționale de fotbal pe vremea Confederației Mexicane de Fotbal (FMF), care se afla în prezent printre liderii mondiali în domeniul fotbalului. Echipa națională a Mexicului a câștigat Cupa Confederațiilor în 1999 și are acum o bază masivă de urmăritori pe Facebook, și anume peste 61 milioane care îi urmăresc postările regulat. Platforma de rețea socială a acestei echipe naționale oferă știri despre transferuri de jucători, informații despre meciuri și alte informații sportive actualizate pentru o generație întreagă de fani ai fotbalului.
Argentina
Argentina a câștigat Cupa Mondială în 1986 și are în prezent numărul al patrulea cel mai mare al urmăritorilor, cu aproximativ 59 de milioane de fani. Legenda fotbalului argentinian, Lionel Messi, joacă un rol foarte important în popularitatea pe care Argentina o are pe abordarea sa digitală și în modul în care este percepută de lumea fotbalului. Fiind unul dintre cei mai populari și apreciați fotbaliști din lume, Messi este, fără îndoială, motivul pentru care echipa națională a Argentinei a crescut în popularitate și a susținut perioade de performanță înaintea unor meciuri majore.
Statele Unite
Cupa Mondială de Fotbal a Statelor Unite a avut loc în 1994, prima ediție a acestui eveniment care a avut loc în Statele Unite. Cu toate acestea, abia în ultimii ani echipa națională a Statelor Unite a atins un nivel cât se poate de ridicat în ceea ce privește fotbalul. Acest lucru este reflectat în numărul mare de urmăritori pe Facebook, care se apropie de 57 milioane. Grupul Statelor Unite ale Americii tinde să interacționeze regular cu fanii pe Facebook și postează la regulă informații despre competiții, anunțuri ale jucătorilor și alte evenimente relevante în lumea fotbalului.