Business Intelligence ( BI ) a devenit un element esențial al unei afaceri în aceste vremuri competitive. Adâncirea acesteia oferă companiilor și cercetărilor oamenilor de afaceri lor diverse beneficii, inclusiv combustibilul necesar pentru a dezvolta produse și servicii de înaltă calitate, oferirea unei competențe unice în industrie și îmbunătățirea operațiunilor. Modelele BI de astăzi se concentrează pe schimbările lor eficiente la nivel global în lanțurile de aprovizionare. Aceste modele ajută la modificarea modul în care se procesează produsele și serviciile oferite, ratează costurile asociate și informează luarea deciziilor. În acest articol ne vom uita îndeaproape la modul în care BI remodelează lanțurile de aprovizionare, oferindu-le câteva exemple clare specificate.
Ce sunt Lanțurile de Aprovizionare?
Lanțurile de aprovizionare (SC) sunt un flux constant de produse și servicii de la furnizori la vânzători prin intermediul consumatorilor și reprezintă o parte din procesul business-ului. SC ajută la managementul resurselor și obiectivul său este acela de a răspunde la variații și fluctuații nesperate sau imprevizibile în piață, permitând companiei să reacționeze rapid și eficient la schimbări. Cu toate acestea, este vital pentru un business să înțeleagă modul în care poate fi îmbunătățită SC pentru a menține productivitatea.
Cum Remodelează BI Lanțurile de Aprovizionare?
Odată cu adoptarea mai largă a Business Intelligence, prezisibilitatea și schimbările remodelează SC din perspectivă practică, putând să le ofere companiilor capacitatea de a se adapta rapid la schimbări specifice, fără a se sacrifica calitatea.
Gestionare eficientă a informațiilor
Utilizarea BI aduce, in primul rand, o gestionare eficientă a informațiilor. Acest lucru se realizează prin analizarea a ceea ce se întâmplă în toate domeniile operaționale și prin înțelegerea detaliată a lanțului de valoare. Găsirea informațiilor corecte și optime poate ajuta la reducerea timpilor de livrare și costurilor de producție, gestionarea stocurilor adecvate și reducerea costurilor de inventar. Interpretarea informațiilor oferite de BI poate ajuta, de asemenea, la îmbunătățirea vizibilității. Acest lucru înseamnă că informațiile despre produsele și serviciile stocate pot fi ajustați rapid lanțului de valoare, precum și informațiile despre produsele vândute.
Îmbunătățirea Timpilor de Rezolvare
Timpii de rezolvare se îmbunătățesc prin simplificarea comenzilor și proceselor de producție. Există câteva aspecte ale SC care pot fi remodeleuate folosind BI, prin optizarea fluxului de munca și prin crearea unui flux eficace de informații. Creșterea automatizării utilizează, de asemenea, tehnologiile de inteligență artificială pentru a pregăti produsele și serviciile în mod eficient și rapid, ceea ce reduce, de asemenea, timpii de respingere și indemnizațiile.
Luarea Deciziilor
Lanțurile de aprovizionare se bazează pe luarea deciziilor bazate pe date concrete și informații extinse. Acest lucru poate fi furnizat de BI. Aruncând o privire asupra datelor și redarea activităților sub formă de vizualizări grafice, liderii de business pot lua decizii corecte și la viteză în acord cu schimbările pieței și nevoile consumatorilor. Cu toate acestea, este important ca liderii de business să ia măsuri adecvate în evaluarea viitorului, informațiile fiindu-le adaptate în mod corespunzător.
Managementul Resurselor
Îmbunătățirea managementului resurselor, prin introducerea technologiei BI, poate ajuta la creșterea randamentului resurselor financiare. Cu toate acestea, SC se bazează, în mod obișnuit, pe parametriizațiile și optimizările resurselor, aspect ce poate fi controlat, utilizând BI. Pentru fiecare informație disponibilă, puteți folosi BI pentru a vă da seama ce date sunt folosite și care sunt redundante.
Urmărirea și Răspundere
Un avantaj important al BI este răspunderea și urmărirea. Răspunderea se referă la cantitatea de produse și servicii pe care o companie le poate oferi, urmărirea se referă la cât este livrat la întârziere și ce cantitate este livrată. Utilizarea BI poate oferi informații strategice despre modalitățile în care poate fi oferită o calitate superioară și servire rapidă, prin urmărirea fluxului de produse și servicii. BI oferă companiilor posibilitatea de a monitoriza activ și de a gestiona manopera atât de eficient încât produsele și serviciile să fie livrate clientului în timp util.