Cu toții auzim și vorbim despre conținut proaspăt și la fiecare actualizare a algoritmului Google se pare că această formulă unică de conținut devine din ce în ce mai importantă. Dar câteodată cei care se dedică SEO-ului se întreabă, ce înseamnă de fapt conținutul proaspăt pentru Google?

Aflăm acest lucru într-un sorț splendid al paragrafului SEO, unde conținutul proaspăt înseamnă o mulțime de lucruri pentru cei dintâi. În primul rând, conținutul proaspăt înseamnă că informațiile postate recent pe site-ul dvs. au valoare și nu vor fi subestimate de către Google.

De fapt, conținutul proaspăt contribuie la descendența unui site web pe pagina de rezultate ale motorelui de căutare (SERP). Deoarece Google recunoaște că un site ce aduce constant conținut proaspăt este în mod activ în stare de funcționare. Și, cu un conținut nou, clienții pot să revină pe site-ul tău și să afle conținutul de interes în postări pe care le citește.

Pe scurt, conținutul proaspăt de ajută să urci pe prima pagină de rezultate. Este o formulă magica SEO și este o modalitate bună de a menține un grad mai mare de interes dovedit de către căutători.

Ce înseamnă într-adevăr conținut proaspăt?

Conținutul “proaspăt” este conținut nou și relevant pentru site-ul tău, adică materialul care se referă la produse și servicii oferite de tine sau informații utile în baza interogărilor și intereselor publicului tău țintă. Este important să ții cont de faptul că actualizarea informațiilor deja existente este, de asemenea, considerată “conținut proaspăt”.

Împreună cu actualizarea postărilor de pe site-ul tău, conținut proaspăt mai înseamnă publicarea unei postări pe blog, adăugarea rapidă de informații despre servicii noi, actualizarea conținutului media și optimizarea SEO.

De ce Google are nevoie de conținut proaspăt?

Atunci când motoarele de căutare indexează site-uri și creează seturi de rezultate pentru căutătorii lor, acestea presupun că toate rezultatele oferite în mod respectiv oferă informații utile, currente și relevante. În acest sens, conținutul proaspăt actualizează frecvența citirii, CTA-urile și elementele de navigare ale unei pagini pentru a asigura relevanța rezultatelor.

Prin urmare, Google încurajează publicarea de conținut nou pe site-urile web, pentru a ridica interesul public și pentru a determina searchezi să revină pe site, astfel încât informațiile pot fi indexate, împrospătate și postate în mod corect în pagina de rezultate și regăsite în orice articol de încredere.

Care sunt avantajele conținutului proaspăt?

O strategie de conținut proaspăt poate avea o serie de beneficii semnificative pentru SEO-ul tău, inclusiv:

  1. Crește ranking-ul și gradul de recunoaștere al SEO – Publicând conținut nou și actualizat pe site-ul tău, vei primi un punctaj mai mare de la Google pentru site-ul tău web, ceea ce înseamnă că va fi mai ușor pentru clienți să găsească site-ul tău web în motoarele de căutare.

  2. Atrage un public mai mare – Clienții au tendința de a se întoarce la site-urile cu actualizări periodice și informații utile. Subiectele, titlurile și informațiile despre produse și servicii pe care le postați pe site-ul dvs. vor determina cititorii să revină pentru a obține informații suplimentare despre produsele și serviciile pe care le oferi.

  3. Previne indexarea relevanței – Este important de menționat că Google va folosi un scoring slab pentru orice site web care nu oferă conținut actualizat. Prin urmare, când nu publicați conținut sau nu actualizați conținut individual, puteți să vedeți scăderea în rank-ul general și în numărul de interogări și articole ale căutătorilor.

  4. Crește autoritatea – Cu cât publicați mai multe articole, postări de blog, actualizări de conținut și împărtășiți mai multe postări pe rețelele sociale, veți fi capabili să îmbunătățiți considerabil autoritatea și afecțiunea site-ului tău web.

Cum poți actualiza conținutul pe site-ul tău?

Actualizarea conținutului pe site-ul tău web durează mai puțin pentru a furniza informații utile și interesante pentru căutători și astfel să mențină actualizarea conținutului pe site-ul tău web. Iată câteva metode pe care le puteți utiliza.