Ultimele notițe de presă Cloudflare spun că au văzut scăderea stocului Cloudflare cu mai mult de 20% după revizuirea în jos a ghidului privind evaluarea ofertei publice de acțiuni (IPO). Acest grup uriaș de tehnologie monitorizează și securizează web-uri, iar compania a anunțat recent că va fi pregătită pentru oferta publică în martie 2021. Desigur, o revizuire în jos a ghidului privind evaluarea Initial Public Offering a avut un efect dramatic asupra stocului Cloudflare’s.
Revizuirea în jos a ghidului privind evaluarea IPO a scăzut stocul Cloudflare
Fondatorii companiei, CEO-ul Matthew Prince și directorul de producție John Graham-Cumming, au anunțat că suntem puțin îngrijorați după cea mai recentă revizuire de către Nasdaq a ghidului privind evaluarea IPOUlui. Oricum, această revizuire în jos ar putea să devină semnalul pentru o altă revizuire. Acest lucru ar putea genera o scădere semnificativă a prețului Cloudflare.
Această revizuire a ghidului privind evaluarea IPOUlui se bazează în mod special pe faptul că Cloudflare și-a asumat riscuri operaționale și reglementare în cursul celor opt luni de la momentul IPO. Când partenerii au trecut prin revizuirea în jos, ei au încercat să țină cont de măsurile pe care le-a luat Cloudfare ca răspuns la această schimbare majoră. Aceste măsuri cuprind restructurarea canalelor Marque obligatorii și extinderea numărului de angajați dedicați doar asistenței clienților.
Cu toate acestea, statutul IPO-ului Cloudflare rămâne altfel în urma acestei revizuiri. Mai precis, este neclar dacă acest semnal va merge spre o limitare a cursurilor, iar partenerii sunt puțin îngrijorați cu privire la această chestiune.
Cloudflare a lansat o ofertă publică de acțiuni mai devreme în acest an
În luna octombrie a acestui an, Cloudflare a înregistrat oferta publică a acțiunilor pentru prima dată. Compania aproape imediat a ținut seama de acțiuni, deoarece prețul curent aproximativ s-a dublat în primele zile și a ajuns la vârful de circa 47 de dolari pe acțiune. Cu toate acestea, prețul curent al acțiunilor Cloudflare se află la numai 25,37 $.
In prezent, Cloudflare urmeaza sa lanseze cel de-al doilea plan de conducere, sub aceeasi forma ca primul plan – poale langarti IPO unde odata ce va ajunge la prețul de listare IPO, accesul la stocul Cloudflare va fi deschis tuturor investitorilor.
Scăderea prețului de listare al Cloudflare
IPO-ul Cloudflare inițial a fost listat pentru 15 $, ceea ce a indicat că unul dintre cei mai mari antivirusuri se aștepta la un flux destul de mare de cereri. Între timp, prețul de listare a crescut la 39 dolari și a coborât la 25 de dolari. Acest lucru semnifică faptul că cererea pentru acțiuni IPO este scăzută comparativ cu cea mai mare cerere.
Partenerii s-au așteptat ca prețul de listare al Cloudflare să crească înainte de orice revizuire a Nasdaq în jos. La acea vreme, nu au luat în considerare faptul că o revizuire în jos ar putea să aibă un impact atât de negativ asupra revizuirii IPO-ului Cloudflare. Starea de lucruri actuale indică îngrijorarea că aceasta ar putea fi prima mișcare eronată pe care Cloudflare Initial Public Offering o poate face.
Reacția altor companii după revizuirea în jos
Până în prezent, companiile au răspuns diferit la revizuirea mai recentă a Nasdaq a ofertei publice a Cloudflare. Companii precum Microsoft, Amazon și Apple au apreciat impactul pe care l-a avut revizuirea ghidelei privind evaluarea IPO-ului asupra prețului stocului Cloudflare.
Alte societăți tech, cum ar fi Facebook, Google și Oracle, au fost de acord că aceasta revizuire Nasdaq va afecta prețul stocului Cloudflare și măsurile pe care va trebui să le ia această companie pentru a susține prețurile pe piață. Cu toate acestea, ele ar putea să ia toate aceste acțiuni cu titlul de precauție.
Cum poate Cloudflare să revină la vârf?
Această revizuire a ghidului privind evaluarea IPO-ului a scăzut prețul stocului Cloudflare cu mai mult de 20%. Cu toate acestea, compania din San Francisco ar putea reveni la vârful începerii anului 2021 sau chiar mai sus. Iar pentru asta, au luat măsurile necesare ca urmare a schimbării. Pentru început, unul dintre ele este restructurarea obligatorie a canalelor. De asemenea, au extins numărul de angajați dedicați doar asistenței clienților.