YouTube Live pentru afaceri poate fi unul dintre cele mai puternice mijloace de comunicare ale unei companii. Acesta te ajută să obții expunere pentru afacerile tale în moduri creative, atrăgând atenţia publicului direct, pe termen scurt și lung. Cu toate acestea, începerea cu o transmisie Live pe YouTube poate fi un proces intimidator. Din fericire, există destul de multe recurse pe care le puteți utiliza pentru a vă asigura că transmisiile voastre sunt destul de bine pregătite și că vor reuși.
Iată Ghidul complet pentru începători pentru YouTube Live pentru afaceri:
- Creează o cont de YouTube
Primul pas este să te asiguri că ești pe contul tău de YouTube. După ce ți-ai creat un cont, asigură-te că ai actualizat profilul tău de YouTube și ai introdus toate informațiile relevante despre tine, firma ta și paginile asociate. Acest lucru îți va ajuta cititorii și urmăritorii tăi să se conecteze mai bine la canalul tău.
- Configurarea dispozitivului de streaming online
Când vă gândiți la transmisiile live, dispozitivele și echipamentele pe care le folosiți sunt vitale. Trebuie să te asiguri că dispozitivul tău de streaming este configurat corect pentru a livra o transmisie de înaltă calitate. Dacă ești un începător, trebuie să știi că există dispozitive de streaming hardware și software, fiecare din care se poate potrivi necesităților tale.
- Crearea unui plan de trasmisie
Un plan de transmisie poate fi ușor de pregătit și foarte important pentru a asigura transmiterea unei transmisii reușite. Acest lucru include planificarea temei emisiunii, a pregătirii invitaților tăi, precum și identificarea limbajului și a temei pe care vrei să le discuti. Planificarea dinainte te va ajuta să te concentrezi pe transmiterea cu succes a trasmisiei tale, în loc să te lupți să îţi amintești ce planifici să faci în timpul trasmiterei.
- Testarea conexiunii la internet și investigarea baza de date
Testarea conexiunii tale la internet însăși este esențială înainte de trasmisia ta. Este important să știi că legătura ta din acel moment este suficient de stabilă pentru a putea realiza o transmisie de înaltă calitate. În același timp, te sfătuiesc să investighezi baza de date a trasmisiei tale. Acest lucru poate dura ceva timp, dar va fi util considerând că îți va oferi informații vitale despre ce s-ar putea întâmpla în timpul emisiunii tale.
- Alegeți un subiect de discuție și o imagine de profil pentru canalul YouTube
Alegerea unui subiect și a unei imagini de profil va ajuta la promovarea canalului tău și la transmiterea unui mesaj coerent publicului tău țintă. Alegerea unei imagini care să reflecte tematica emisiunii tale ți-ar putea ajuta și să fii remarcat între alte sute de transmisii similare.
- Înregistrarea emisiunii și publicarea pe YouTube
Odată ce ai ales subiectul, te poți înregistra și posta transmisiunea ta. Poți să înregistrezi trasmisiile tale pentru a permite celor ce au ratat momentul transmisiei tale să o vadă mai târziu. Acum că trasmisia ta a fost înregistrată, o poți posta pe YouTube.
- Promovarea trasmisiunii
Odată ce ai înregistrat și publicat suces trasmisia ta, promovarea trasmisiunea ta este ultimul pas. Începând cu promovarea trasmisiunii tale pe toate platformele sociale pe care le ai, cum ar fi Facebook, Twitter și Reddit. Acest lucru va ajuta la obținerea unei baze de vizualizatori mai mari și va câștiga mai multă expunere pentru trasmisia ta. De asemenea, puteți să vă asigurați că canalul dvs. de YouTube este destul de lăudat când vine vorba de suscripți și activitate pe rețelele de socializare, astfel încât ei să știe trasmisia ta când o transmiti.
Lista instrumentelor ușor de utilizat pentru YouTube Live pentru afaceri
- Open Broadcaster Software (OBS)
Open Broadcaster Software, cunoscut sub numele de OBS, este probabil cel mai iconoclast și folosit dispozitiv de streaming pentru YouTube Live pentru afaceri. Acesta este considerat un instrument de streaming gratuit și cu sursă deschisă și face ca trasmisia ta să fie mai ușoară și mai simplă.
- Ecranul călător
Screencast-Matic este dispozitivul de streaming gratuit dar foarte eficient pentru YouTube Live pentru afaceri. Acesta prezintă o serie de instrumente ușor de utilizat, cum ar fi opțiunile de înregistrare și ediție a ecranului și partajarea pe rețele sociale a videoclipurilor.
- Ustream
Ustream este un dispozitiv internet robust ce cantai să transmiti în flux pentru un public imens. Dispozitivul acesta oferă un serviciu de înaltă calitate pentru companiile care încearcă să-și crească audiența.