Achieving success in school is not an easy feat, particularly for those with Autism Spectrum Disorder (ASD), like children, adolescents, and adults. Learning how to properly manage their assignments while managing their behavior can be a daunting task for both teachers and parents. Fortunately, there are ways to help make the task of managing their work and the demands of school life easier for those with ASD.

Sarcinile de școală pot fi provocatoare pentru cei cu tulburare de spectru autist (ASD), cum ar fi copiii, tinerii și adulții. În timp ce ASD aduce cu sine provocări unice care necesită măsuri speciale, există moduri de a facilita și de a îmbunătăți experiența elevilor cu ASD la școala primară, gimnaziu sau liceu. În acest articol, veți găsi o serie de modalități prin care școala poate contribui la eliminarea stresului și a provocărilor suplimentare cauzate de ASD, precum și la facilitarea temelor și responsabilităților pentru elevii susceptibili de ASD.

Importantă Înțelegere de ASD

Autismul este o tulburare de dezvoltare complexă şi în mare parte ereditară, care poate avea influenţe de-a lungul întregii vieţi. Prin urmare, este important ca profesorii să acorde o atenție suplimentară și să discute reguli de comportament și obiceiuri mai eficiente cu elevii vulnerabili la ASD. Toate acțiunile ar trebui să fie de bună credință și, de asemenea, ar trebui să se bazeze pe nevoile individuale ale fiecărui elev.

Adaptarea curriculei

Curriculumul trebuie să fie ajustat în concordanță cu nevoile lui ASD ale fiecărui elev. Este important ca profesorii să găsească o metodă de a-i ajuta pe elevii vulnerabili la ASD prin asigurarea că cunoștințele și abilitățile sunt tratate în moduri specifice, cu o atenție deosebită acordată subiectelor preferate ale copiilor. De asemenea, ar trebui să se asigure că informația este prezentată în detaliu și să se concentreze pe teme de interes pentru acești elevi.

Simplificarea activităților și a temelor

Unul dintre modurile de a facilita temele de școală pentru elevii cu ASD este simplificarea activității și a îndatoririlor. Această simplificare înseamnă fie utilizarea unei cantități mai mici de informații pentru a prezenta cunoștințele, fie prezentarea informațiilor într-o diagramă sau tabel de așa natură încât să poată fi înțelese mai ușor.

Organizarea temelor și a activităților

Încurajând elevul la un exercițiu consistent și la o organizare sistematică a temelor și activităților este deosebit de util. Este important ca profesorii să ofere şcoală de casă / teme individuale, în conversații scurte și puse în practică. De asemenea, poate fi de ajutor utilizarea unui program cadru detaliat, în care acțiunile importante și stresoarele sunt expresate vizual pentru a le face mai ușor de urmărit.

Vizualizarea materialelor

Folosind vizualizarea ca o metodă de învățare poate facilita temele de școală ale elevilor susceptibili și vulnerabili la ASD. Folosind imagini, diaptice sau alte imagini care conțin text din materialul de învățare, poate face mult mai ușor să se visualizeze ce are de făcut și a învăța subiectul. De asemenea, profesorii pot adăuga modele, exemple, vizualizări și glosare pentru a facilita înțelegerea temei pentru elevii cu ASD.

Gruparea produselor și a măsurilor

Când se pregătește pentru orice fel de temă, gruparea materialelor poate fi o modalitate importantă prin care să se eficientizeze și să se îmbunătățească înțelegerea elevilor cu ASD. Gruparea poate colecta informații care trebuie memorate și preparate pentru tema. De asemenea, această metodă poate ajuta elevul să se concentreze mai bine asupra materialului și să-i permită să și petreacă mai puțin timp producând mai mult.

Orientarea către micro-activități

Micro-activităţile sunt foarte utile în învăţarea și revenirea elevului cu ASD la unităţile de cursuri. Acestea pot ajuta la reducerea stresului și a anxietății legate de sarcinile grele și de îndatoririle multiple, precum și de prezentarea conținutului și a temelor într-o unitate logică și ușor de înțeles. Profesorii ar trebui să găsească metode de tratare a temelor în mai multe activități, iar această tehnică poate fi de un real folos atunci când se lucrează cu elevii vulnerabili la ASD.

Trebuie să acordăm o atenție deosebită elevilor vulnerabili la Autism Spectrum Disorder și să le oferim toate mijloacele de care au nevoie pentru a face față temelor și îndatoririlor. Folosind aceste modalități de a ușura temele pentru elevii cu ASD.