Binefacerea unor sfaturi privind bugetarea PPC se poate face dintr-o poziție foarte bună și poate aduce multe avantaje unei companii. Când vine vorba de bugetarea publicității pay-per-click (PPC), există o mulțime de lucruri pe care trebuie să le luați în considerare dacă vreți să vă maximizați ROI-ul (Return on Invest).
Acest articol se bazează pe sfaturi generale pentru a obține mereu cea mai bună bugetare PPC, dar ținând cont că fiecare cont de sponsorizare este nevoit să trateze condițiile sale specifice pentru a obține cele mai bune rezultate.
- Alegeți Ofertele Dvs. Companie
De îndată ce ați hotărât ce afacere doriți să faceți în PPC și care sunt obiectivele dvs., având în vedere ofertele companiei dvs. și de ce ofertele se potrivesc cel mai bine cu obiectivele dvs. sunt un pas important în direcția creativității, a inventivității și a testului în ceea ce privește bugetarea și publicitatea.
Un exemplu comun de oferte companiei sunt: sconturi, reduceri, oferte sale, promoții, produse noi, concursuri, etc. Alegeți cel mai potrivit și corespunde obiectivului dvs. pentru a face campania PPC cât mai eficientă.
- Fixati Obiectivele Voastre
Acum, că știți obiectivele generale ale companiei dvs., trebuie să vă determinați obiectivele pentru campania PPC. De exemplu, dacă obiectivul dvs. este obținerea câte mai multor conversii, puteți alege să indicați PPC pentru a genera mai multe lead-uri, a face mai multe vânzări sau pentru a crește longevitatea pe pagina dvs. web.
Obiectivele specifice pe care le definiți vă vor oferi o idee mai bună despre cum să setați configurația contului, cuvintele cheie și crearea anunțurilor. Prin stabilirea unor obiective specifice, veți avea în cele din urmă o campanie de succes, în timp ce vă pregătiți de cea mai bună bugetare PPC.
- Decideti Ce Sa Se Ofere
Când includeți anunțuri PPC în mixul de comerț electronic al companiei dvs, va trebui să decideți ce se va oferi anunțurilor dvs. Acest lucru include cum vor arăta anunțurile, cuvintele cheie și publicitatea în vederea obținerii mai bunei bugetări. Unele companii prestează bine utilizând cuvinte cheie mai largi sau neobișnuite deoarece trebuie să fie diferite de competiția directă.
O cercetare atentă a cuvintelor cheie și a opțiunilor de grupare a cuvintelor cheie vă va ajuta să identificați cuvintele cheie cât mai relevante pentru obiectivele dvs și să vă stabiliți un buget pentru fiecare cuvânt cheie. Acest lucru nu numai ca va face diferența în modul în care anunțurile dvs. vor arăta, dar și în modul în care câștigul dvs. va fi implementat.
- Calculati Bugetul PPC
Odată ce știți obiectivele și offertele companiei dvs., este momentul să determinați bugetul dvs. PPC. Acest lucru se poate face cu ușurință urmând acesti pași:
• Analyzeaza costurile în funcție de cerere.
• Faceți skiu pe niveluri de cuvinte cheie, făcând previziunile cât mai aproape de obiectivele dvs.
• stabiliţi un buget minim pentru fiecare cuvânt cheie.
• Monitorizați campaniile în schimbul ofertei și stabiliți un buget lunar.
• Ajustați bugetele cuvintelor cheie pe baza obiectivelor și a rezultatelor.
Tipurile de bugete includ:
• Buget maxim zilnic: Aceasta reprezintă suma ce poate fi cheltuită pe zi pentru campaniile PPC.
• Buget lunar: Bugetul lunar vă va ajuta să vă planificați mai bine și să verificați acuratețea bugetului.
• Bugete cuvinte cheie: Acestea sunt bugetele fixe per cuvânt cheie sau grup de cuvinte cheie, ajustate în funcție de cerințele dvs.
Aceste trei tipuri de bugete sunt principalele tipuri de bugetare PPC și vă pot ajuta să vă optimizați eficient cheltuielile.
- Optimizati Anunturile si Pagina de Destinatie
Optimizarea anunțurilor și a paginii de destinație este una dintre cele mai importante tactici de bugetare. Pagina de destinație și anunțurile pe care le selectați trebuie să fie conectate dintr-un punct de vedere vizual și semnificativ pentru a adăuga valoare anuncurilor. Anunțurile dvs. pot include informații suplimentare despre ofertele companiei dvs. și pot îmbunătăți performanța anunțurilor prin oferirea de sfaturi convingătoare specifice în limbajul dvs. senin și simplu pentru vulnerabilitatea la cuvintele cheie.