Instagram este una dintre cele mai puternice platforme de socializare din zilele noastre. Cu miliarde de utilizatori înregistrați pe conturi active și zeci de milioane de postări și imagini postate în fiecare zi, concurența pe această platformă este acerbă. S-a observat că pentru a își crește vizibilitatea, utilizatorii trebuie să înțeleagă cum funcționează algoritmii Instagram și cum să folosească diferite tactici SEO Instagram pentru a fi clasat mai sus în feed-urile de vizionare.
Pentru a vă îmbunătăți șansele de a fi văzut pe Instagram, vom explora în acest articol câteva tactici de optimizare SEO pe care să le luați în considerare când postați pe această platformă. Descoperind aceste tactici, veți înțelege mai bine cum funcționează Instagram și cum veți fi pe primul plan atunci când vine vorba de vizibilitatea dvs. pe această platformă.
I. Înțelegeți Algoritmul Instagram Feed
Înțelegerea algoritmului Instagram feed este primul pas pentru a folosi în mod eficient tacticile SEO pentru a fi clasat mai sus în feed-urile de vizionare. Acest algoritm funcționează pe baza „Implicită vs. Explicită” și este proiectat să ofere conținut personalizat fiecărui utilizator care se conectează la platformă. Acest lucru înseamnă că postările pe care le veți vedea în feedul dvs. se vor schimba în funcție de interesele pe care le aveți și de comunitățile pe care le urmăriți.
Acest algoritm se bazează pe trei factori principali:
-
Interesul crescut – Acest lucru se referă la conținutul pe care Instagram îl consideră interesant și relevant pentru un utilizator specific în funcție de angajamentul cu dealar postări anterioare și interesele sale. Conținutul pe care angajamentul dvs. este mai mare și devine o prioritate pe feedul dvs.
-
Timpul/Momentul postării – Instagram confirmă faptul că postările mai recente vor fi în mod obișnuit livrate mai sus în feed-urile de vizionare, motiv pentru care ar trebui să rețineți că întotdeauna trebuie să publicați în mod regulat și fii pregătiți să reacționați prompt la interacțiunile utilizatorilor.
-
Interesul implicit – Această caracteristică se referă la interesele implicite ale utilizatorilor care pot fi detectate chiar și atunci când acestea nu sunt expres indicate de aceștia. Pentru a avea succes, ar trebui să adresați conținut pe baza datelor demografice despre utilizator, cum ar fi vârsta, sexul, locația, alte aplicații folosite și alte preferințe similare. Acest lucru se poate face prin promovare sau publicare de conținut pe baza unei cercetări etnice.
II. Utilizați Căutarea Corectă a Căutării
Căutarea SEO este una dintre cele mai rapide modalități de a crește popularitatea contului dvs. de Instagram și ar trebui să fie folosită mai ales atunci când încercați să vă faceți cunoscut pe această platformă. Această metodă se concentrează pe optimizarea postărilor prin inserarea unor cuvinte cheie și fraze care vor apărea mai sus în rezultatele căutării și, prin urmare, vor avea mai multe șanse să fie văzute când se caută pe Instagram.
În ceea ce privește căutarea SEO pe Instagram, este important să vă concentrați pe câțiva factori cheie:
-
Utilizați cuvinte cheie relevante – Odată ce ați definit cuvintele cheie pe care le veți folosi pentru a optimiza postările dvs., trebuie să găsiți cuvintele cheie relevante care corespund intereselor dvs. Acest lucru se poate face prin concentrarea pe căutarea cuvintelor cheie, analizarea concurenței și folosirea unor unelte de cercetare a cuvintelor cheie.
-
Utilizați hashtag-uri – Alături de folosirea cuvintelor cheie, hashtag-urile sunt o altă modalitate bună de a vă face remarcat pe Instagram, deoarece vor face ca postările dvs. să fie distribute mai departe și să apară în postările mai relevante pe care oamenii le caută pe această platformă. Când creați hashtag-uri, asigurați-vă că sunt relevante și adecvate pentru contentul pe care îl împărțiți.
-
Combină cuvintele cheie și hashtag-urile – Uneltile de cercetare a cuvintelor cheie vă vor ajuta să găsiți cele mai potrivite hashtag-uri pentru postările dvs.. Pentru a vă asigura că obțineți cel mai bun rezultat, asigurați-vă că folosiți întotdeauna hashtag-uri combinate cu cuvintele cheie relevante pentru a vă face cunoscut și mai râvnit în feedul de vizionare.