Chatbot-urile sunt unul dintre cele mai importante concepte tehnologice de astăzi. Tehnologia chatbot-ului le permite utilizatorilor să interacționeze cu produsele și serviciile companiilor, oferind informații și suport. De la asistentul virtual Amazon Alexa la chatbot-ul Facebook Messenger, chatbot-urile sunt devenite un element foarte important al tehnologiei. Dacă doriți să creați propriul dvs. chatbot, sau să înțelegeți mai bine cum funcționează chatbot-urile adânc în NLP, această tehnică vă oferă cele mai bune informații. Acest articol va explora în detaliu, cum să construiești un chatbot cu tehnologie NLP, cursul Deep Learning, punând accent pe conceptul de conversație naturală și inteligența artificială.

Definirea Chatbot și scurte istorii despre istoria lor

Chatbot-ul se referă la un program informatic care are capacitatea de a comunica conversațional cu utilizatorii și de a oferi informații de suport, precum și abilitatea de a fi instruit pentru a oferi răspunsuri personalizate față de anumite scenarii. Chatbot-urile sunt, de obicei, folosite pentru a oferi informații precum răspunsuri la întrebări și suportul clienților. Inițial, chatbot-urile au fost create în anii 1960 și a fost numit ELIZA. Acest program a fost în mare parte capabil să răspundă la întrebările umane și să le interpreteze în cadrul a ceea ce vedea ELIZA ca o conversație naturală.

Reguli de bază și lingvistică semantica

Înainte de a construi un chatbot folosind NLP, este important să înțelegeți câteva reguli de bază pentru ceea ce face și cum să se comporte. În primul rând, chatbot-ul trebuie să fie capabil să compreneze cuvintele și frazele utilizate de către utilizatorul sau. Folosind NLP, chatbot-ul va încerca să înțeleagă ce spune utilizatorul și ceea ce utilizatorul dorește. De asemenea, este important să se înțeleagă că NLP se bazează pe o extensie a inteligenței artificiale (IA) și a lingvisticii, care ajută la înțelegerea corecției și a sarcinilor de limba naturală. Pentru a realiza ceea ce spune utilizatorul, chatbot-ul trebuie să ia în considerare limba și contextul social al unei conversații.

TIPURI DE CHATBOT

Există mai multe tipuri de chatbot care pot fi construite folosind NLP și tehnologii AI. Acestea sunt:

• Chatbot-ul bazat pe regiuni: Acesta este cel mai bun pentru procesarea cuvintelor cheie și a expresiilor, utilizând modele de care trebuie să se asigure că chatbot-ul are acoperire pentru orice tip de conversație. Acest tip de chatbot poate fi construit utilizând Inteligența Artificială avansată pentru a prelucra cuvintele cheie sau expresiile folosite.

• Chatbot-ul bazat pe intenție: Acesta este utilizat pentru a răspunde la întrebări, care sunt definite anterior și pot include cuvinte cheie și expresii legate de subiect. Acest tip de chatbot se bazează pe adaptarea rapidă a datelor și a discuției și presupune că va înțelege fișierele și intențiile utilizatorilor rapid și precis.

• Chatbot-ul bazat pe inteligență artificială: Acesta se concentrează pe utilizarea unui modul inteligent AI pentru a prelucra planificarea conversațiilor și a răspunde la întrebările utilizatorilor. Acest tip de chatbot se bazează pe inteligența artificială avansată și pe Deep Learning pentru a crea circumstanțele și răspunsurile potrivite.

• Chatbot-ul bazat pe știința datelor: Acesta se concentrează pe crearea unor profiluri de utilizator prin colectarea și analizarea datelor specifice și pe înțelegerea dimensiunilor conținutului și sentimentului. Acest tip de chatbot se bazează pe știința datelor pentru a înțelege gusturile, obiceiurile și comportamentul utilizatorului.

• Chatbot-ul bazat pe înțelepciunea colectivă: Acest tip de chatbot se bazează pe feedback-ul primit de la mii de oameni și pe Inteligența Artificiala avansată și NLP pentru a răspunde la întrebări complexe. Acest lucru îi permite chatbot-ului să învețe și să reacționeze la sarcinile mai complexe și mai avansate.

V- Invatați cum să utilizați tehnologii AI și Deep NLP pentru a construi un chatbot

  1. Învațați noțiunile de bază ale NLP

Înainte de a începe în mod real să construiți un chatbot, este important să înțelegeți noțiunile de bază ale NLP. Acest lucru înseamnă că trebuie să învățați modul de analiză, lucru care se referă la scanarea textelor, cuvintelor și frazele, și prelucrarea textului, care presupune generarea de cuvinte și fraze noi din informațiile existente.