Trecerea de la angajat la antreprenor poate fi o schimbare emoționantă și importantă pentru oricine. Acest lucru înseamnă că trebuie să iei decizii și să investești timp, energie și, deseori, bani în proiecte. De fapt, trecerea de la angajat la antreprenor poate să însemne diferența între a avea un venit suplimentar lunar și a avea un venit de viata. Uneori schimbarea poate fi spătos, în special dacă nu știți de unde să începeți sau ce trebuie să faceți.

Cu un plan bine gandit si strategii specifice, însă, veți putea trece cu brio de la angajat la antreprenor în mod legal, realist și sigur. Acest articol va explica cum.

Cum să treci de la angajat la antreprenor

Deși trecerea de la angajat la antreprenor poate părea spătos, va fi cu siguranță mai spătos dacă nu gestionezi tranzitia legal și corect. Urmatorii pași sunt fundamentale atunci când incepi să treci de la angajat la antreprenor.

1. Planificați

Primul pas pentru trecerea de la angajat la antreprenor este să planificați. Ca orice afacere, trebuie să vă asigurați că aveți planuri corecte în loc privind genul de afacere pe care îl doriți și de unde veți obține finanțare. Întreabă-te:

  • Ce obiectivă am?
  • Ce produse sau servicii voi oferi?
  • Care sunt costurile implicate?
  • Sunt nevoie de îngrijiri suplimentare și îngrijirea sănătății și a protecției clientului?
  • Ce forme de autorizare sau înregistrări sunt necesare pentru afacerile mele?

Este posibil ca aceste întrebări să aibă răspunsuri diferite, în funcție de modul în care își desfașoară afacerea și unde.

2. Determinați veniturile și finanțele

Din moment ce ați planificat afacerile, următorul pas este să determinați veniturile și finanțele. Dacă afacerea dvs. are nevoie de finanțare, s-ar putea să doriți să vă uitați la linii de credit, granturi sau chiar împrumuturi bancare. Aveți oportunitatea de a calatori lângă angajați care lucrează pe cont propriu, investitori sau chiar prieteni și rude.

Altă opțiune este să puneți bază de date. Există un număr de site-uri (de exemplu, Kickstarter și Fundable) care vă permit să căutați fonduri pentru proiectele dvs. În plus, ar fi bine să utilizați software de tipul programului de contabilitate Quickbooks sau de raportare financiară pentru a vă ajuta să monitorizați veniturile și cheltuielile.

3. Planificați viitorul

Ca antreprenor, trebuie să fii clădiitor de planuri de viitor. Asigurați-vă că aveți un flux continuu de idei de afaceri și visionați-vă afacerea. Construirea unei strategii de marketing adecvate și crearea unui portofoliu solid pentru a economisi nu numai bani, ci și timp.

Planificați, de asemenea, pentru angajații potențiali și cât de rapid veți angaja. Este, de asemenea, important să calculați costurile asociate cu salarizarea personalului, precum și beneficiile și taxele suplimentare respective.

4. Exersați responsabilitatea

Atunci când îți la afacere, partea cea mai importantă este responsabilitatea pe care trebuie să ți-o asumi. Acest lucru înseamnă că trebuie să cunoască legea și reglementările, inclusiv drepturile și obligațiile care derivă din angajarea tuturor angajaților. Planificați-vă pentru a face legăturile corecte pentru nevoile de îngrijire a sănătății și de protecție a clienților de care aveți nevoie.

5. Adaptați procedurile pentru mai mulți clienți

În calitate de antreprenor, vă veți confrunta deseori cu clienți care vor nevoie de asistență suplimentară. Există mișcări inteligente pe care le puteți face pentru a vă asigura că toți clienții sunt mulțumiți. Acestea includ:

  • Faceţi cercetări și monitorizarea pieței pentru a vedea ce competiția ta face și de ce;
  • Înţelegeţi ce vor clienții dvs.;
  • Adaptați produsele și serviciile la nevoia răspunzatoare și responsabila clienților;
  • Creați un bord pentru a vedea cine suntem, ce facem și cum gândim;
  • Creați o mediul proactiv și încrezător pentru a genera mai multă încredere și încredere în produsele și serviciile dvs.;
  • Găsiți modalități de a veni cu oferte, campanii și chiar continuu țineți clienții actuali actualizați cu alte oferte și servicii;