ActivePresenter este un program puternic, capabil să creeze imagini interactive, cu un feedback informativ corespunzător și să ofere învățare interativă. Procesul de creare a unei imagini interactive cu ActivePresenter poate fi unul destul de complicat, în special dacă ești la începuturi. Cu toate acestea, odată ce ai început, lucrurile devin un pic mai simple. În acest articol, vom explora în detaliu procesul de creare a unei imagini interactive, inclusiv ce ar trebui să știți înainte de a face acest lucru, tipurile de exerciții care pot fi create cu ActivePresneter și cum să le configurați și follow-up-ul după crearea imaginii interactive.

Ce trebuie să știi înainte de a crea o imagine interactivă

Înainte de a creea o imagine interactivă cu ActivePresenter, este important să vă asigurați că aveți baza necesară. Acest aspect include:

  1. Alegeți un tema: Aceasta este tema sau subiectul pe care vreți să-l abordați cu imaginea dvs. interactivă. Începeți prin a stabili acest lucru.

  2. Ascultați așteptările: Faceți cercetări pe subiectul dvs. și aflați ce așteptări are piața din imaginea interactivă pe care încercați să o creați.

  3. Selectați uneltele potrivite: Alegeți programele și alte instrumente necesare pentru a crea imaginea interactivă. ActivePresenter ar trebui să se afle în topul listei.

  4. Reùnește-ți imaginația: Planificați modul în care doriți să faceți imaginea interactivă, cumva intuitiv și captivant pentru publicul dvs.

Tipuri de exerciții pe care le poți face cu ActivePresenter

ActivePresenter este un software robust folosit pentru a crea imagini interactive. Cu toate acestea, are o gamă largă de caracteristici potrivite pentru a crea exercițiile potrivite pentru necesitățile dvs. Unele dintre aceste exerciții includ:

• Exerciții de învățare a cunoștințelor: Acestea sunt exerciții în care utilizatorii își testează cunoștințele și în același timp sunt alerțați cu privire la cât de departe au ajuns cu testul.

• Pregătirea remediilor: Acestea sunt exerciții pentru evaluarea calității și competenței programului de remediere.

• Teste de diagnosticare: Acestea sunt exerciții menite să ofere utilizatorilor informații privind nivelul de cunoștințe possess.

• Exerciții de explorare: Aici, utilizatorii încearcă să exploreze conținutul și informațiile subiectului, având fie întrebări sau exerciții de urmat.

• Exerciții de însușire: Acestea sunt exerciții cu însușirea sensului textului sau a informațiilor prezentate.

Configurarea exercițiilor

Unele dintre avantajele utilizării ActivePresenter pentru crearea exercițiilor includ profunzimea și flexibilitatea. Pentru a configura corect exercițiul dvs. cu ActivePresenter, urmați pașii de mai jos:

  1. Deschideți ActivePresenter și începeți un proiect nou. Apoi, creați slide-urile și elementele necesare pentru imaginea dvs. interactive.

  2. Adăugați cerințele și elementele de conținut necesare pentru exercițiul dvs. Aceasta poate include elemente cum ar fi întrebări, text, formă și altele.

  3. În partea de sus a slide-ului, selectați opțiunea „Exercițiu” și selectați tipul exercițiului pe care doriți să-l creați. Puteți alege un model predefinit care să corespundă cu exercițiul dvs.

  4. Alegeți relația dintre scop și conținut. Acest lucru vă oferă mai mult control asupra modului în care urmăriți progresul utilizatorilor cu exercițiul dvs.

  5. Configurați opțiunile de corigență și alerte. Acest lucru permite stocarea informațiilor corecte și trimite un feedback către utilizatori.

Follow up

După ce ați configurat corect exercițiul dvs. cu ActivePresenter, puteți monitoriza progresul pentru a vedea dacă utilizatorii sunt capabili să îl învețe și și-l asimileze. Un follow-up permite monitorizarea și evaluarea succesului exercițiilor. Unele dintre tehnicile folosite pentru follow-up includ:

• Analizarea de date: Acest lucru implică evaluarea datelor pe care le-au transferat cu privire la imaginea dvs. interactive și vă oferă informații folositoare pentru siguranta și la rândul lor, faceți modificări și ameliorări.

• Feedbackul: Aceasta reprezintă metoda prin care primiți comentarii și feedback de la utilizatorul dvs. și apoi faceți modificări și îmbunătățiri în exercițiu pentru a-l face mai captivant și intuitiv.