Woohoo! Ești gata să aduci un nou venit în afacerea ta, prin marketing afiliat comerț electronic? Ei bine, ai ales bine!
Marketingul afiliat, de asemenea, cunoscut sub numele de asocierea de afacere sau marketing de afiliere, este una dintre cele mai bogate strategii de marketing pentru comerțul electronic. Cu ajutorul acestei strategii, puteți face în așa fel încât produsele dvs. să ajungă la milioane de oameni, creând astfel mai mulți cumpărători.
Prin marketingul afiliat, puteți să-i aduceți pe ceilalți, cum ar fi blogurile și site-urile web, să facă ceea ce știu ei mai bine – promovarea produselor dvs. În schimb, îi veți recompensa pentru vânzările înregistrate, făcând această strategie extrem de avantajoasă atât pentru comercianți, cât și pentru afiliați.
Bun, acum se vorbește despre ce este marketingul de afiliere și cum să vă ajute; următorul pas este de a vă delimita țintele și să vă creați un program de afiliere bine definit.
Succesul programului dvs. de afiliere constă în a cunoaște clar obiectivele și în a face față presiunilor competiției. Din fericire, urmează acest ghid suprem pentru marketingul afiliat pentru comerțul electronic, pentru a vă ajuta să începeți și să creșteți afacerea dvs. în acest domeniu.
Gata, acum să începem!
Ce este marketingul afiliat comerț electronic?
Marketingul afiliat pe comerțul electronic sau, pe scurt, afilierea comercială electronică, este un fel de relație comercială tripartită, în care un proprietar de site web folosește proprietățile sale site-ul, cum ar fi site-ul sau blogul, pentru a promova produsele sau serviciile unei terțe părți. Utilizatorul (afiliatul) primește un link de afiliere de la comerciant pentru rețeaua sa de afiliați. Acest link conține un cod de urmărire, oferind proprietarului site-ului (afiliatului) incentive pentru a-l promova.
Vânzările pe care le generează proprietarului site-ului (acestea vor fi vânzările înregistrate în urma programului de afiliere al afiliatului) sunt un mod simplu și eficient de a face bani pe site-urile dvs., spre binele tuturor.
Cum funcționează un program de afiliere?
Programele de afiliere sunt, de fapt, pur și simplu un acord între un comerciant și un afiliat, și sunt foarte personale, în funcție de nevoile fiecăruia.
În afilierea comercială, proprietarul site-ului (afiliatul) va promova produsul sau serviciul cuiva (comerciantului), iar în schimbul acestei promovări, comerciantul plătește un comision pentru vânzările înregistrate.
În această relație, susceptibilitatea comerciantului constă în a oferi afiliatului informații utile și economii de preț, inclusiv periodic comisioane mai mari. Din partea afiliatului, această responsabilitate constă în asigurarea unor informații de înaltă calitate despre produsele comerciantului și mentenanța unor legături de afiliere actualizate și funcționale.
Mai devreme sau mai târziu, fiecare afiliat va trebui să se folosească de propriul său serviciu de urmărire a tranzacțiilor. Acest serviciu de urmărire le va oferii proprietarilor site-urilor un mod de a urmări eficiența afilierilor lor. Aceste servicii vă oferă și informații detaliate despre ce anume a provocat vânzări, precum și ce s-a retras. Desigur, acesta este unul dintre cele mai importante instrumente din arsenalul afiliatului de comerț electronic.
Cum selectați cea mai bună rețea de afiliere?
În primul rând, trebuie să știți ce anume sunt rețelele de afiliere și de ce sunt atât de importante. Rețelele de afiliere sunt platforme unde proprietarii de site-uri pot găsi produse și oportunități de afiliere de la comercianți.
Nu toate rețelele de afiliere sunt la fel, așa că este important să vă selectați cu atenție rețeaua de afiliere. Aceste elemente trebuie luate în considerare în timp ce selectați o rețea de afiliere pentru a vă asigura că alegeți rețeaua potrivită pentru businessul dumneavoastră:
Durată de plată și comisioane: Dacă întâmpinați întârzieri în plata comisioanelor, este posibil să pierdeți încrederea și motivația persoanelor în ceea ce privește promovarea produselor.
Oportunități de afiliere: Rețelele de afiliere care propun o varietate de produse și servesc mai multe nișe oferă și oportunități mai variate proprietarilor de site-uri.