Înseamnă să fii un antreprenor în dezvoltarea afacerii tale şi vrei să maximizezi veniturile în timp ce navigezi sezoanele de afaceri slabe? Sezonul lent poate fi unul din cele mai stresante momente ale anului, însă nu este imposibil să obţii rezultate excelente. Pe măsură ce înţelegi cum ar trebui să îţi poziţionezi afacerea pentru a te bucura de veniturile pozitive chiar şi în perioadele slabe, vei fi în măsură să-ţi maximisezi profitul. Iată câteva dintre cele mai bune modalităţi de a te asigura că profiturile tale rămân solide pe parcursul întregii ani.

Principiile de bază pentru cresterea veniturilor in sezoanele lente

1 Aplică Marketingul Adaptiv

Întrebându-i pe clienţii tăi actuali ce ar vrea să vadă de la tine in sezonul lent, poţi primi informaţii extrem de utile în care să cuprinzi. Oferta adaptată în funcţie de feedback ar putea expune produse sau servicii pe care clienţii care le găsesc interesante le-ar cumpara atunci cand au nevoie de ele.

O modalitate excelentă de a colecta acest tip de informaţii este prin platformele de reţeau social media. Puteţi folosi:

• Sondaje online

• Întrebări deschise

• Concursuri si giveaway-uri

Aceste instrumente abundente sunt excelente pentru a temeinici planul tău de a oferi produse si servicii care satisface nevoile clientilor tăi exact in momentul potrivit.

2 Foloseşte Panouri Publicitare sau Afişe

Pentru a aduce cât mai multă lume către afaceri tale, exploatează panouri publicitare care poţi folosi pe exteriorul casei tale. Utilizând afişe cat mai colorate si cu anunţuri simple, vei reuşi cu siguranţă să atragi atentia masei.

Indiferent cât de mici sau mari sunt afacerile tale, trebuie să investighezi promovarea si designul panourilor publicitare pentru a vedea dacă poţi aplica aceste idei pe care le ai. Vei fi uimit ce pot sa aduca rezultatele la afacerile tale in sezonul lent.

3 Utilizează Social media

Social media poate fi un element critic in planurile de marketing pentru că acestia sunt capabili sa ofere costuri 0 de publicitate. Postarea de mesaje cu titluri atractive pe toate platformele tale de social media iti va aduce vizibiliate si la un cost extraordinar de scăzut.

Pentru a obţine cele mai bune rezultate, asigură-te că postezi cât mai multe fotografii actualizate si videoclipuri. Utilizarea camerelor de filmat sau a machetelor unice ar putea fi in interesul tău. Daca vei face ceva exceptional, vei reuşi să capturezi atentia tuturor.

4 Crează O campanie email

Foloseste email-ul pentru a te conecta direct cu clienţii tăi. Puteti alege să țineți clienţii informaţi despre produsele si serviciile tale prin mesaje de personalizare a clientului, evenimentele, știri sau oferte speciale ajutătoare.

Pentru a maximiza campaniile tale, asigură-te că toate informatiile pe care le trimiti sunt relevante si atractive. Este important sa rămâi constat si sa mentii același ton vocal pe parcursul intregii bazei tale de date.

5 Optimizează-ţi Website-ul

Poate fi ceva frustrant sa iti pierzi timpul si energia devotate optimizarii website-ului tau doar pentru ca nu ai obţinu suficient trafic sau au existat prea puţine conversii.

Optimizarea website-ului tau ar putea consta in urmatoarele:

• Agilitatea site-ului

• Realizarea unui design profesional si primitor

• Optimizare SEO

• Prea multe publicitate initiala

Astfel, vei reuşi să te întreci mai usor de competitorii tăi si să obţii mai mult trafic pe website-ul tău.

6 Re-My Supplier

Auditarea furnizorilor tăi poate face diferenţa dintre prosperitate si imobilitate. În loc să rămâi cu același furnizor mult timp, ar trebui să devii flexibil și să iei în considerare ce alte opţiuni se pot găsi acolo.

Avantajele re-my-ului furnizorilor sunt:

• Pot fi găsite noi exemple mai bune de calitate a produselor

• Reduceri si oferte mai mari
• Timp redus de livrare

Nu uita niciodata sa cercetezi intotdeauna piata pentru a obţine produse de calitate superioara a furnizorilor la cele mai bune preturi.

Profiturile tale au făcut trecerea prin sezoanele lente? Aceste sfaturi iti vor permite să navigezi fara probleme evenimentele lente de afaceri.

Cu aplicarea metodelor corecte si profesioniste, ai putea obţine rate de conversii exceptionale si veniturile necesare pentru a-ti impulsiona afacerea. Incearca sa experimentezi si sa fii creativ cu strategiile tale si nu uita sa oferi sortimentul potrivit de produse sau servicii in momentul cel mai adecvat.