O parte importantă a educației este obținerea de feedback din partea profesorilor. Cu toate acestea, acest raport este de obicei format din discuții și interacțiuni față în față. Dar câteodată poate fi dificil – și de fapt, imposibil – să oferi feedback direct elevilor. Cu alte cuvinte, feedbackul direct nu este întotdeauna practic sau optim. Pentru acești profesori, feedback-ul poate fi un mod de a le distribui instructiunile și informațiile lor fără a avea nevoie să nu îi vadă față în față.

De aceea, oferirea de feedback în scris, este o modalitate bună și eficientă de a răspunde comentariilor și intrebarilor elevilor, mai ales daca acest feedback trebuie sa fie transmis unui număr mare de elevi. Dar înainte de a începe să-i învățați pe elevii vostri cum să câștige din ce în ce mai bine notele lor, trebuie să vă asigurați că cunoașteți cum să le oferiți feedback-ul în scris în modul cel mai eficient cu putință.

Cum oferiți feedback în scris elevilor în mod eficient?

Oferta de feedback în scris nu este doar exclusivă pentru profesorii care sunt vulnerabili la trădare sau reticență sau pentru cei care îşi doresc să trimită mesaje anonime prin intermediul scrisorilor. Face parte din arsenalul fiecărui profesor – indiferent de școala sau de programul său – în lupta pentru un învățare de înaltă calitate.

Iată câteva metode sugerate pentru creșterea eficacității feedbackului în scris:

  1. Utilizați o limbă ușor de înțeles.

Cand oferiti feedback, ideea este sa folositi un limbaj mai simplu si mai concis decat ati folosi normal. Acest lucru poate fi dificil atunci cand suntem presati sa comunicam in scris pe o perioada scurta de timp, dar acest lucru ne poate ajuta sa fim mai cat mai eficienți și precisi in a transmite mesajul nostru.

  1. Asigurați-vă că luaţi în considerare tonul.

Aşa cum facem în conversații, cu cât avem nevoie să folosim mai multe cuvinte, cu atât mai importantă devine capacitatea de a comunica mai în detaliu sentimentele și sentimentele care sunt împărtășite. Fără acest lucru, cel puțin din punct de vedere online, feedbackul dvs. poate fi și mai puțin receptiv decât in cazul unei conversatii. Asigurati-va ca oferiti un feedback placut si pozitiv, pentru ca raspunsurile pe care le veti primi in urma aceasta sa va ajute sa va imbunatatiti relatia cu studentii.

  1. Încercați să îmbinați mai multe tipuri de feedback.

Cand oferiti feedback, incercati sa adaugati atat partea negativa, cat si partea pozitiva. Acest lucru poate ajuta la stimularea echilibrului și a motivației dintre profesori și elevi. În plus, veți fi capabili să identificați acțiuni negative care trebuie abordate corespunzător, cât și să evidențiați lucrurile pe care le fac bine.

  1. Eficientizați scutul de protecție.

Atunci cand oferiti feedback, trebuie sa va asigurati ca nu recurgeti la atacuri personale sau abuz, care sa slabeasca increderea elevilor sau sa le spulbere motivatia. În loc să subliniați în mod repetat care au fost greșelile pe care le-au facut elevii, încercați să vă concentrați mai degrabă asupra rezolvării oricăror probleme tehnice sau conținut de bază care poate fi neclar.

  1. Oferați soluții dacă se poate

Mult feedbackul de neînțeles nu este neapărat util pentru elevii vostri, deoarece le va lăsa fără soluții pentru corectția erorilor pe care le au. Pentru a vă ajuta conținutul scris să fie cât mai eficient posibil, încercați să includeți soluții care să aibă în vedere corectarea problemelor pe care le întâmpină elevii.

  1. Fă-o personală.

Nu numai ca dorim sa oferim un feedback eficient studentilor nostris, dar de asemenea, dorim sa le construim un militarii cu un feedbak personalizabil. Chiar poate fi dificil să oferi feedback unei mulțimi de persoane, dar în cazul în care puteți ține seama de particularitățile fiecărui elev, efire că veți oferi feedback mult mai eficient.

  1. Adresați-vă întrebărilor.

Întrebările pot fi de folos atunci când oferiți feedback în scris, deoarece ele pot oferi un cadru pentru profesori și elevi să colaboreze. Prin acest proces, veți avea ocazia să obțineți mai multe informații și să vă aprofundați cunoștințele. Lucrând împreună, veți avea mai multe soluții disponibile pentru a identifica soluțiile și să rezolvați erorile într-un mod mai eficient.